CROQUIS APROXIMADO E CENSURADO DA MIÑA MENTE

Partindo da idea da profesora de facer un cadro subrealista o primeiro que se me veu a cabeza foi a miña mente (valga a redundancia);pois, Que hai máis subrelista que a miña maneira de pensar?

O máis difícil foi censurar todo aquelo inapropiado o cal non é pouco nin doado.

Estos foron os meus pasos:

1.- Crear novo archivo de 800x600 px

2.- Crear unha nova capa a que chamei "RAIO DE LUZ ROSA". Nela creei un degradado de rosa a transparente e difumineino coa ferramenta dedo.







3.- Nunha nova capa fixen un alboroto de pinceles de distintoas cores e apliqueille o modo "luminosidad"



4.-Dupliquei esta capa e apliquille o modo "subexposición lineal" (non creo que nadie lea esto xa que eu tampouco o lería, porque é un pouco coñazo e a vagancia todo o pode, con ver as imaxes vese moi ben a transformación)


5.-A parte con diferentes pinceis, coa ventá pinceis para modificalos e a goma de borrar fabriquei esta cara en negro e añadino.



6.- Por último dupliquei a primeira capa (RAIO DE LUZ...) e apliqueille o modo "saturación"

(Este paso non necesita de imaxe porque realmente non cambia nada a imaxe pero ese día estaba inspirado e pareceume imprescindible)

E aquí está o resultado; agora destribuilo polo mundo, xa teño un precontrato formal coa capilla sixtina para decorarlle un rodapé de 20cm que non me pagan moito (un bocadillo de mortadela con aceitunas e unha cocacola) pero por algo se empeza.





NO PRÓXIMO TUTORIAL FALAREMOS DO GOBERNO!!!!!!!!!
(máis de tres exclamacións significa que é importante)